Het reserveringssysteem in de eigenarenservice van Bedandbreakfast.nl is voortaan uitstekend te gebruiken op de iPad of andere tablets. Ideaal om snel te reageren op aanvragen en om je beschikbaarheidskalender bij te houden.
Reageren op aanvragen
De schermen in het reserveringssysteem zijn ‘dynamisch’ gemaakt, wat betekent dat ze zich aanpassen aan de grootte van je scherm. Daardoor kun je je reserveringsaanvragen en e-mailcorrespondentie bekijken op de iPad zonder te hoeven scrollen. Ook het reageren op e-mails met behulp van de e-mailsjablonen gaat nu eenvoudig op de iPad of op een andere tablet.
Hoger in het zoekresultaat
Als je het reserveringssysteem gebruikt en iedere reservering in de beschikbaarheidskalender zet, beloont Bedandbreakfast.nl je met een hogere positie in het zoekresultaat. Dit levert meer bezichtigingen en hogere posities in Google op. Je kunt daardoor rekenen op meer nieuwe reserveringsaanvragen.
Meld je aan op Bedandbreakfast.nl
Wij doen er alles aan om het reserveringssysteem zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Heb je tips of heb je een idee hoe het nog beter kan, laat het ons weten! Ben je nog geen lid van Bedandbreakfast.nl en wil je wel graag het B&B-reserveringssysteem gebruiken, meld je dan aan voor een vermelding. Meer informatie >>
Complimenten hiervoor, ben er zo blij mee! Ik had al zo’n vermoeden dat hier veel werk achter zou zitten, dus tot nu toe opende ik mijn laptop maar weer even bij een aanvraag via BBNL of BBEU, maar nu heerlijk in één moeite door! BEDANKT!
Hallo Janneke,
ik ben hartstikke blij dat ik nu ook met mijn apple tablet kan werken.
Groetjes
Lily dassen
Gronsveld
Fantastisch, hartelijk dank.
Hallo,
Wij gebruiken geen systeem. Wel het systeem van jullie. Ik krijg wel opmerkingen dat niet duidelijk is wat bezet en vrij is op de beschikbaarheidskalender. Nu ik er naar kijk is het contrast inderdaad niet erg groot.
Nog een ander idee.
Zo langzamerhand worden wij wel knettergek van alle b&b sites die er aan het ontstaan zijn. Vaak krijg ik opmerkingen dat informatie daarop niet klopt. Dat is ook niet bij te houden. Ik stuur “klagers” sinds kort een mail met de mededeling dat wij zelf in die jungle ook verdwalen en geef daarbij het advies om zich te beperken tot twee sites (er moet altijd een keuze zijn) jullie site en de ANWB. Misschien een idee om dat op een subtiele manier te adviseren aan de aangeslotenen bij jullie.
Karel Bakx
Beste Karel, bedankt voor het gestelde vertrouwen in Bedandbreakfast.nl! Het is inderdaad een vrije markt en keuze moet er zijn. We begrijpen dat het lastig is, al die mails van B&B-sites. Van andere aangeslotenen horen wij dat zij andere sites gewoonlijk vriendelijk doch dringend afwijzen. Ze zijn gelukkig mondig genoeg. Wij gaan ondertussen gewoon uit van onze eigen kracht.
Wij doen ons om onze site en het reserveringssysteem zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. De opmerking over het contrast begrijpen wij niet helemaal. Bedoelt u het contrast tussen de datums in het verleden (niet meer te boeken) en datums in de toekomst (die nog wel aan te klikken en te boeken zijn)?
Hallo, ik kan de app niet vinden in de AppStore, hoe heet de app ?
Peter
Fijn dat je nu ook op de i-pad kan reageren, maar de sjabloon voor bevestiging werkte niet bij mij.
Zie nu dat het wel zou moeten. Ik was al gewend om te reageren op vaste computer, maar ik wil graag snel reageren en dat kan dan niet altijd.
Zijn er meer mensen die dat hebben? Of dat ze beantwoorden in de gegevens van de mail die je daarvoor beantwoordde? Ook lastig!!!! ( reageer-knop in een aanvraag klopt dus niet???)
Hoor graag, verder erg tevreden hoor!