Is de reservering door jou én de gast bevestigd en dus definitief? Dan moet je de status van de reserveringsaanvraag wijzigen in ‘Reservering’. Ga naar de eigenarenservice van Bedandbreakfast.nl en volg deze stappen.
- Stap 1: Open je overzicht van reserveringsaanvragen (ga in de menubalk naar ‘Mijn reserveringen’ en klik op ‘Reserveringsaanvragen’.
- Stap 2: klik op de betreffende reserveringsaanvraag.
- Stap 3: er opent nu een nieuw scherm met de gegevens van de reservering. Klik op ‘Aanpassen’.
- Stap 4: Zet boven in het scherm een vinkje bij de status ‘Reservering’. Klik vervolgens op ‘Opslaan’.
Klik in het venster met gegevens van de reserveringsaanvraag op ‘Bekijk kalender’. Je zult zien dat de reservering aan de kalender is toegevoegd. Lees verder:
Snelle handleiding deel 3: Reserveringen in de beschikbaarheidskalender >>
Geachte,
Ik reageer altijd direct naar de gasten in antwoord op een aanvraag en pas dit vervolgens aan in het systeem.
Gedurende deze periode moet ik vaak geannuleerd in vullen (wat niet zo is), want ik heb dan geen beschikbaarheid meer. Kan dit ook als een van de optie worden aangevinkt?
Dag Fraukje, we hebben besloten om slechts 3 keuzes te geven, juist om het systeem eenvoudig te houden voor eigenaren (sommigen vinden het ingewikkeld en hoe meer opties, hoe complexer het wordt). Daarom kun je toch het beste de optie ‘geannuleerd’ kiezen in dit geval.